lördag 10 januari 2009

Till slut

Äntligen har jag börjat göra lite saker igen. Fast nu är det "privat" jag gjort lite. Kollade genom mina gömmor för att se vad jag skulle kunna hitta på. Både för att testa lite, men även för att se om jag hittade på något roligt eller fint.

Jag har hunnit sy en kockmössa till barnen. Väldigt enkel, men lite gullig. Ska se om jag får ett foto på den med ett barn i. Det kommer även att bli ett förkläde till det, och sedan ska det ligga i utklädningslådan.

Sedan blev det en superenkel kjol till E med Mudd i midjan.

Hade sedan tänkt sy en tröja till mig själv, men då jag satt och tittade på bilden av tröjan tänkte jag att jag kunde göra om det mönstret och sy en klänning till E istället. Tänkte lite tokigt då jag skissade, och den blev stor i halsen. Därför fick det bli en singoalla-modell av den.

1 kommentar:

  1. Ååå...Va' mysigt mé Kockmössa & Förkläden..*hihi*
    Såå Söt E är i sin mysklänning :)
    Du är såå duktig & såå flitig...*Kram* pårej :)

    SvaraRadera