onsdag 18 februari 2009

Semlor

Jaja, vi fuskar på några dagar, men det får då vara. Semlor är bland det godaste jag vet (förutom allt med choklad då), och nu tyckte jag att jag väntat länge nog :-)

Så idag bakade jag o barnen 20 semlor :-D - så vi ska väl klara oss den här säsongen hihi. Jag ska provsmaka min lite senare ikväll, men ni kan få ett smakprov redan nu.




Sedan har jag på förmiddagen idag sytt färdigt en väska till mig själv :-) Har velat ha mina saker någonstans då jag inte bara är i mitt rum hela tiden. Ibland vill jag sitta nere och pyssla, men då har jag ju saker överallt - men nu har jag någonstans att förvara dem - och i något som är betydligt snyggare än en kasse :-)





Idag har jag haft barnen hemma då det var -30 på morgonen. Blä vad kallt det var. Får se om det är lika kallt imorgon, då är vi hemma då med.

BRRRRRR





1 kommentar:

  1. *Mumms*...DEN ser ju huur go som helst ut :)
    Waooo,den väskan var ju jättefiiin!
    *Kraam* vännen

    SvaraRadera