fredag 24 juli 2009

Äntligen

Gjorde ett kort redan förra veckan, men har inte fått mig för att lägga ut den i bloggen - skäms lite.

Använde nästan alla saker som kom med posten. Nöjd med att jag fick med mycket grejer, men inte nöjd med kortet - men jag gjorde mitt bästa, och det var en utmaning :-)
Annars så målar jag plank så mycket jag orkar medans maken brädslår huset. Idag har vi ett mellanväder, men hade inte alla väderprognoser haft fel så hade jag kunnat måla idag med - för vi har inte fått en droppe regn ännu!!!

4 kommentarer:

  1. Det blev ju fint! Kul att du kunde använda så mycket av det du fick! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket häärligt kort du fick ihop.
    Är man inte van vid att anävnda många dekorationer känns det oftast helt fel när man ska ha många. Jag satt själv och flyttade runt de dekorationer jag fick att ha på mitt kort läänge innan jag blev nöjd och jag hade inte alls såå många som du att jobba med.
    Lycka till med målandet och jag hoppas också på uppehålls väder för vi har påbörjade målarprojekt som ska slutföras om bara regndropparna vill sluta komma varje gång vi går ut (ler)
    Kraaam C

    SvaraRadera
  3. Fin fint det blev!!! Jag har jättesvårt med knappar men du har lyckats suveränt!!

    SvaraRadera