fredag 31 juli 2009

Hallå :-)

Har haft fullt upp med att måla brädor då huset har fått en ny fasad. Idag har jag målat sista brädan för i år, och det känns S K Ö N T!!!

Nästa år ska lika många målas + att huset ska målas ett varv till, men det är nästa sommars bekymmer.

Är verkligen glad över att bo i Norrbotten då man hör vädret för resten av sverige. Vi har inte haft något regn alls i princip. Soligt o varmt, vilket naturligtvis är väldigt tacksamt då man ska måla.

Kram på er alla - snart ska väl ork o energi komma tillbaka också så att jag kan scrappa lite eller skapa något annat

1 kommentar:

  1. Härligt :)
    Njae..Såå Dåligt väder har inte vi haft här som tur är,utan vi är nöjda :)
    Nu är jag hemma fr. sjukhuset igen & kan lättare tassa runt & speciellt då på Fl ;)
    Men...Orkar inte så mycket :(

    Hoppas du & de dina har de gott & du kan ju alltid skriva på Fl till mig *hihi*
    Massa stora soliga & varma *Kramar* från lilla mig ♥...

    SvaraRadera