lördag 15 augusti 2009

Inhandlat




Har varit o shoppat de senaste veckorna och fyndat lite. Köpt några ljusmanchetter som jag tänkt ha till scrap, samt 15 meter tyg :-)

8 ljusmanchetter för 40 kronor, samt 1 m uggletyg, 4 meter rött med silverprickar och 10 meter marinblått för 190 kronor :-)
Dessutom fyndat på rea till barnen, så jag är klart nöjd.
Insåg dessutom här om dagen att jag glömt informera om hur det går med vikten. Har stått stilla rätt länge, men kämpat på i alla fall. Har nu gått ner 9 kg, och har nu "bara" 3-5 kg kvar :-)
Hade tänkt gå ner 5 kg till, men är normalviktig om jag går ner 3, så jag får se hur jag känner då jag gått ner dessa 3 kg. Känner jag mig nöjd så stannar jag där.
Eftersom jag haft problem med ätstörningar så måste jag sätta ett slutmål, för jag kommer alltid tycka att jag är för rund. Så max 5 kg till alltså


1 kommentar: