onsdag 5 november 2008

Hur gör man?

Ja, hur får man livet att gå ihop?

Har nu varit och jobbat hela dagar denna vecka och jag får ingenting gjort då jag kommer hem. Till viss del för att jag inte vant mig ännu, och till viss del för att jag helst vill sätta mig i ett hörn och gråta pga all värk. Väldigt tufft känns det på eftermiddagarna och kvällarna, men sedan känns det ok på morgonen ige, men de stackars barnen orkar jag inte aktivera på kvällen. Tur att maken orkar. Jag orkar sitta i soffan o se barnprogram eller läsa en bok, men det är väl allt.

Väntar ännu på att jag ska vänja mig :-)

Men...snart helg, och på fredag vet jag att jag inte ska jobba då barnens dagis har stängt, vilket innebär att jag inte har någon barnomsorg. Så en långhelg blir bra för min arma kropp.

Då hoppas jag få lite egen tid för att jobba på med företaget. Julmarknaden kommer närmare, och jag vill hinna sy lite fler väskor och blöjförvaring.

Just det, visitkorten kom igår, och jag blev barnsligt glad. de blev väldigt fina, och jag är nöjd med designen (konstigt vore det väl annars då det är jag som gjort dom hihi)

2 kommentarer:

  1. Ååå,vännen Önska jag kunde ta bort ditt Onda...
    Ger lite massage iallefall & hoppas du vilar ordentligt i helgen...
    JA! Så Roligt mé Visitkort...Dé vill ju ja' ha ett...*hihi*..
    Får ta & beställa snart igen ;)

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Har inga bra tips på det, förutom att det nog skulle underlätta med hemhjälp som tog hand om allt det tråkiga så att man får mer tid över till barnen :-D

    SvaraRadera