fredag 14 november 2008

Lördag igen

Ja, det känns som om livet bara flyger iväg.

Jobbet som förskollärare tar upp en väldans massa tid. Det är roligt att få åka ut och jobba och det känns väldigt roligt att jag är uppskattat dit jag åker. Därför blir det inte lika många stället i slutändan, utan personalen ringer ofta ut mig själv, och det känns bra.

Det blir väl ungefär 75% jag jobbar, och så restid och hämta barnen på det, så då är vi uppe i 40 timmar i veckan innan man är hemma igen.

Pga detta har det inte blivit mycket tid vid symaskinen. Sitter kanske en timme per dag högst, och då har jag barn som ropar på mig däremellan, så lite tid blir det.

Därför får symaskinen och en massa tyg hänga med då vi åker till stugan idag. Hoppas på att min man har massor med saker att hitta på utomhus med barnen så jag hinner med massa saker :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar