måndag 24 november 2008

Sjukt

Jorå - här är det sjukt.....igen...

Själv har jag haft jätteont i halsen och haft torrhosta under en veckas tid, och nu blivit snorig också. E är inte alls förkyld, men har fått feber idag :-( Väldigt tråkigt.

I förrgår var jag borta på kvällen - utan barn - för första gången på 4 år :-)
"Torsdagsmammorna" hade kvällsträff utan barn - och det var otroligt trevligt. God mat (knytkalas) och härliga människor. Orkade inte vara kvar så länge tyvärr, men hade otroligt trevligt. Både A & E undrade varför jag skulle åka iväg på kvällen, och varför inte de fick följa med :-) - bevis på att jag är borta för lite kanske?

Igår var vi till mina föräldrar och åt middag - långt för att åka för en gratismiddag, men ibland så måste man ju ändå. Mycket gott var det i alla fall, och barnen var väldigt glada över att få åka och träffa mormor o morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar