söndag 7 december 2008

Så där já

Så var marknaden över.

Inte har det varit så där jätteroligt, och inte har jag fått sålt så där jättemycket, och det har varit jättekallt (-4 lördag, och -14 söndag). Men....jag har fått många fina kommentarer om mina produkter, och det känns ju bra.

Dessutom flera som var intresserad av mina saker och tog visitkort för att kunna kolla hemma i lugn och ro. Skönt att det är över, och jag tror att jag föredrar sommarmarknader :-)

Dessutom är det ju så att jag bor långt norrut, vilket innebär att det är mörkt klockan 14,30, och då syns det inte så mycket av vad jag hade i mitt stånd längre.





E sjuk igen, så vi får hålla oss hemma imorgon igen. Ska då göra ännu ett försök med att reda upp hur allt egentligen ligger till med jobbet.

2 kommentarer:

  1. Ååå...Vilka underbara foton...
    Jag vill oxå åka Häst & Släde samt ha Snööö *avvis*

    SvaraRadera
  2. Så synd att du inte fick mycket sålt när du ändå stod där och frös
    (brrrr det lät kallt med -14 grader).

    SvaraRadera