torsdag 26 mars 2009

Nu får ni se

Idag kan jag visa korten. Två av de har kommit fram till sina ägare, och jag vet inte än vem som ska få påskkortet så....




Grattiskort till en flicka som snart fyller år - eftersom det var en beställning kunde jag göra kortet lite mer personligt



Till min allra bästa vän som nyss har fått barn - en underbar liten flicka



Och så ett påskort som inom en vecka ska få resa till någon i vårt avlånga land. Ska sätta mig under helgen och göra några fler påskkort också.

Har idag sytt en kjol, en klänning och en mössa. Ska se om jag hinner fota dem idag, eller om det får bli imorgon. Har legat lite på latsidan då det gäller sömnaden, så nu känns det bra att komma igång igen :-)

1 kommentar:

  1. Ååå...Waooo...Jaa dessa kort é sååå Vackra & Välgjorda ♥....
    Såå sött Glad Påsk kort :)

    *Kram* pårej,vännen!

    SvaraRadera