torsdag 5 mars 2009

Nu

Nu har jag tagit bilder så ni kan få se de nya mössorna. Däremot så blir det inte då de provas, utan bara då de ligger alldeles stilla :-)

De är ungefär som sist, men jag har förlängt mönstret något, och gjort omkretsen lite större på själva svampdelen.














Sedan kjolen då. Rosa mudd i midjan och klarröd velour. Det är en kjol som går till halva låret, och är mer tänkt som en kjol utanpå byxorna eller tightsen - eller som en kort kjol om man vill förstås


Har nu fått veta från kommunen att jag får börja jobba igen. Tyvärr så hamnar jag på långvikslistan.
Egentligen är det förstås jättebra, men nu måste jag ju gå o hoppas på att någon ska bli ordentligt sjuk eller bli föräldraledig. Föräldraledig är ju en bra sak, men det känns ju tråkigt att hoppas på att någon ska bli sjuk i minst två veckor.

Hoppas att jag snart får gå ut o jobba igen - saknar en lön

1 kommentar: