fredag 17 april 2009

Helg igen

Idag har jag o barnen varit på biblioteket. Vi lånade några barnböcker, och jag lånade två böcker själv - en kokbok, och en scrapbok. Har inte öppnat de ännu, utan tänkte göra det i lugn o ro ikväll då barnen somnat.

Sedan har barnen målat äggkartonger, så jag har nu målarfärg på golvet då E spillde ut målarvattnet. Jaja, sånt man får räkna med trots allt. Får sanera köket innan middagen bara.

Till middag idag blir det fondue. Mums. Lite tråkigt att jag itne får äta potatisgratängen, me nå andra sidan kan jag med gott samvete ta extra bearnaisesås på min tallrik :-)

1 kommentar:

  1. Låter mysigt att vart på Bibblan & Lånat böcker,målat mm...
    *Hihi*..Jaa,du kan ta massor av sås :)

    1000-Tack föresten för Underbara Kort som kom på Posten idag! ♥
    *Kram*

    SvaraRadera