lördag 25 oktober 2008

Flera dagar

Jo, skäms på mig. Nu har jag inte skrivit på flera dagar.

Har under de här dagarna varit ute och jobbat två dagar. Pga min sjukdom och skada har jag inte jobbat på massor av år, så det kändes lite spännande i tisdags då jag skulle gå ut och jobba som förskollärare igen. Men det gick bra och kändes bra. Sedan var jag ute i fredags också.
Känns extra bra att äntligen få lite inkomst också - även om jag inte blir rik på några dagars arbete, men många bäckar små.

Annars så har jag beställt mina visitkort, så det blir jättespännande att se dem då de kommer om några dagar.

Sitter just nu i soffan hos mina föräldrar och tittar på då barnen äter lördagsgodis.

Har gjort två nya julkort, som jag lägger ut imorgon eller på måndag - beroende på när vi kommer hem imorgon. Nu är det ju inte så länge kvar till jul :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar