söndag 19 oktober 2008

Hallå!

Sitter här i stugan igen, och det går lite sakta på datorn, fast jag är glad att det fungerar över huvud taget måste jag säga. Sitter trots allt mitt ute i skogen :-)


Har verkligen blivit fl (familjeliv) beroende. Det är ju hemskt egentligen. Fast till mitt försvar ska jag säga att jag i princip endast sitter på mina favorittrådar, så det är ju bara ett fåtal trådar. Och varför sitter jag där? Ja, endast för att jag gillar de männsikorna som hänger i de trådarna. De har verkligen blivit mina nätvänner - någon att prata med om roliga och tråkiga saker, och alltid är det någon som ha tid. Tack för att ni finns.


Annars så? Ja, inget pyssel alls. Har tagit med mig för att göra vingar till mina änglar som kommer i butiken om några veckor, men jag försöker låta bli på helgen. A frågade nämligen förra veckan när jag skulle ha semester, så det tar jag som ett tecken på att jag måste ta det lugnare på helgen i alla fall, och ärligt talat har det varit ganska skönt att slippa alla måsten som jag känner att jag har hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar