fredag 10 oktober 2008

Tack

Vad roligt att ni gillade min reklamplansch. Ska nu bara få den utskriven och sedan börja min turné med att sätta upp dem.
Har tänkt att åka runt till öppna förskolor, förskolor, bvc, vårdcentraler och där det finns anslagstavlor i anslutning till lekplatser samt affärer.
Fler förslag mottages gärna.

Väntar fortfarande på att få ett svar om butiken, men det är inga meddelanden i min inbox ännu.

Mannen har tagit barnen till leklandet och jag fick stanna hemma med hundarna. Den yngre hunden uppskattar inte att vara ensam.
tråkigt att inte följa med, men skönt då jag hinner med lite saker hemma så har jag mer tid att umgås med barnen då de kommer hem.

3 kommentarer:

  1. Jaa,bra att sätta/lägga ut dessa vackra...
    Bibliotek om ni har är bra mé!

    Lycka Tiil*Kram*

    SvaraRadera
  2. 556 Besök just nu Inte illa :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket :-)
    Både för idén om bibliotek - hade inte tänkt på det.

    Gillar din hjälp med besökarna också :-) - pinsamt att man inte kan se själv hur många besökare man haft hihi

    Tack vännen

    SvaraRadera