torsdag 11 september 2008

Bättre

Jo, idag känns det bättre. Den värsta ångesten har lagt sig, men den kommer väl tillbaka ikväll hihi.
Har idag tillbringat min lediga tid idag med att redigera lite bilder. Fotade alla mina tillverkade saker igår, och har klippt ut de från bakgrunden idag - vilken hjälp att jag redan kan photoshop :-)
I alla fall en sak som jag inte behövde lära mig till företagsstarten.

Nu måste jag bara bestämma vilken bakgrundsfärg jag vill ha. En del passar bättre med vit bakgrund, och andra med svart. Men jag vill ju inte att det ser plåttrigt ut.

Skulle dessutom testa på en annan e-butik, men då ville inte riktigt datorn vara uppkopplad. Då barnen sover ikväll och M åkt iväg så ska jag se hur den ser ut. Kände mig inte riktigt nöjd med den jag testade igår. Den kändes lite tråkig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar