torsdag 4 september 2008

Trötter

Sitter i stugan igen och tar det lite lugnt.
Är supertrött och borde förstås gå och sova, men ska sitta här en liten stund till. Om bara A ville sova lite längre på morgonen. Kan inte förstå vad han har att göra uppe före 6. Idag vaknade han 5.30 och kom och myste med mamma lite, sedan steg han upp 5.55. Men om han sov längre skulle jag också göra det :-)

Sitter och klurar på en ny klänning/blus/tunika-modell. Har provsytt en och testat på E, och de blev väl sådär. Har klippt och fixat lite till, och får se om jag kan lura på henne den imorgon.

Har några andra projekt på gång också, men de har inte kommit längre än till ritbordet ännu. Känns lite tradigt, men det hör väl till kan jag tänka mig.

Ska nu försöka få mig isäng och sova några timmar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar