måndag 15 september 2008

Dagens race

Jo, vaknade i morse och mådde inte alls bra. Fick avboka den inbokade träffen då jag kände att jag inte orkade + att barnen är sjuka med.
Men sedan ignorerade jag att jag inte mådde bra och har kört hårt. Målat fönsterbrädan på toaletten, varit och handlat (mat, kläder och filmer till barnen) och sytt klart ett gäng haklappar och förkläden.

Men nu är jag ju helt slut igen, och dessutom är E sjuk. Feber, snorig och enligt henne - ont i örat. Hoppas hon inte har ont imorgon, utan att det var något tillfälligt.

Barnen ska i alla fall vara hemma imorgon så får vi se sen hur hon/de mår. Själv ska jag på företagsinfo, och det har jag ju sett fram emot länge. Hoppas det är några trevliga människor där som man kan umgås med senare. Saknar det kontaktnätet - företagare. Någon att bolla idéer med och prata moms och skatter.

Ska försöka hinna fota en haklapp imorgon - alltså den vaxduken är ju så söt så jag skulle vilja äta upp den :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar