onsdag 10 september 2008

Som i en dimma

Det är så mycket runt omkring just nu att det verkligen känns som om det är ständig dimma.
Har idag börjat jobba på min testbutik. Kändes roligt, men det tg mycket längre tid än vad jag trodde. I och för sig har jag (förhoppningsvis) gjort de saker som tar längst tid - nämligen alla inställningarna. Ska snart gå och lägga mig i soffan och skriva ner alla produkter och detaljer om de så går det kanske fortare att få in allt imorgon då barnen är på dagis.

Bokföringen går som en dans. Kan i och för sig inte ta för mig så stor del av äran då det är ett väldigt lätt bokföringsprogram, men ändå - jag klarade det :-).
Företaget som jag köpt bokföringsprogrammet har en utmärkt support (ja, jag har varit tvungen att använda den - skrev nämligen fel, och man får ju inte ändra eller ta bort i bokföringen). Man är ju van vid telefonköer överallt, och hade väntat mig en sådan idag med, men icke. Efter 5 minuter hade jag fått svar och redan löst mitt problem - det kallar jag service.

Det enda som jag hunnit pyssla med idag är att ta nya foton av allt jag tillverkat och att sy fast knappar i E kofta som mormor stickat - så det är lugnt på den fronten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar