söndag 14 september 2008

Sjuk igen

Fattar inte - hur länge ska jag vara sjuk egentligen?
Nu har jag jätteont i halsen och ont i munnen - vet inte om jag har en blåsa långt långt in. Och med förkylningar kommer naturligtvis mer värk som ett brev på posten.

Idag har jag hunnit sy lite grann, men bara lite.
På förmiddagen var jag och barnen och hälsade på goda vänner - trevligt för både mamma och barn. Sedan sydde jag lite grann, men det har gått trögt idag. Dessutom måste man väl få vara ledig ibland också, eller?
Känner faktiskt att jag behöver det - blir lite mycket som snurrar i huvudet ibland, och även om jag vill få mycket klart måste jag orka också.

Imorgon kommer M hem igen, och ska stanna hemma i två nätter!!! det blir skönt med lite hjälp här hemma, och jag vet att barnen verkligen saknat honom denna gången.

1 kommentar: