fredag 11 september 2009

Hallå hallå

Usch vad jag är dålig på att uppdatera, men det är lite mycket just nu.


Vi har ujst återhämtat oss från magsjukor, och då har jag och E blivit förkylda :-( Inte är det så allvarligt, men jag har ont i hela kroppen. Sprängande huvudvärk, ont i halsen och knän osv osv. hoppas det är snabbt övergående.


I torsdags så började utredningen om A. Då var det bara jag och maken som var där. Vi träffade kuratorn och psykologen. Pratade i två timmar om A. Hur han fungerar som person, hur han varit sedan han var liten, vad han kan osv.

På måndag och tisdag ska A följa med och då ska vi träffa psykologen, 3 timmar måndag och 3 timmar tisdag - blir otroligt intensivt. Då är det A som ska göra massor med tester. Kunskapstester bland annat för att se på vilken nivå han ligger i olika områden.
Jag och maken ska vara med hela måndagen, och halva tisdagen, sedan ska han vara själv med psykologen, och vi ska träffa kuratorn.


Sedan har jag börjat med en ny sak :-)
Har länge velat testa luffarslöjd - tycker det är så otroligt snyggt och blev nu så inspirerad att jag köpte hem lite material, åkte på biblioteket och lånade några böcker och testade :-)
Inte allt för snyggt och jämt ännu, men bara fortsätta att öva :-)



1 kommentar:

  1. Aha...Ok,hoppas ni mår bra nu & att de går bra för A & allt ♥...
    Såå snyggt Luffarslöjd var...Waooo!!!*Kram*,vännen!!!

    SvaraRadera