måndag 21 september 2009

Sjukt

Joo, det är sjukt va vi är sjuka.

Alltså hur länge har jag inte hållit på att skriva om detta? Vi är fortfarande förkylda, och i lördags kom E ner 21,30 och då hade hon 40,6 - snabbt i med febernedsättande, och visst gick den ner lite grann då. Men hela gårdagen feber. Idag feberfri dock, så jag håller tummarna att det fortsätter så.

Har ringt sjukhuset, och de tvivlar, liksom jag, på att det är svininfluensan. Vissa saker stämmer kanske, men inte förloppet. I fjol då vi hade influensan åkte vi alla dit en efter en. Men A blev hostig först i natt, och jag o E har ju varit förkylda i två veckor nu så....

A var däremot tvungen åka på dagis trots att han har hosta. Han skulle idag ha besök av psykologen och en specialpedagog, så det är väl bra att de får det mötet avklarat. Sedan har han ett läkarbesök i eftermiddag - får se vad de gör där. Troligtvis följer maken med honom dit o jag är hemma med E.

2 kommentarer: