lördag 23 maj 2009

Tiden går....

...och vi med den

E sover lugnare o tystare numer - skönt :-) Däremot tror jagatt hon fortfarande har andningsuppehåll. Satt med henne en kväll och under de minuterna som jag satt där hade hon ett i alla fall.

A är bättre i munnen. Tre dagar utan smärtstillande nu - ett bra framsteg. Om två veckor ungefär så får vi veta om tänderna har fastnat eller ska dras ut.

Han har blivit totalt hopplös. Kan väl knappast skylla på smällen på tänderna, utan det är väl en trotsperiod, men jag håller på att bli knasig på honom. ALLT ska diskuteras och aldrig att han bara kan säga ok.
Ta på dig överdragsbyxorna
Behöver inte dem
Jo, det har regnat ute. ta de röda som ligger i byrån
Jag vill ha några andra
Näe, du ska ha de röda
Färgen spelar ju ingen roll
Jooo, eftersom det är de röda som är överdragsbyxor

hela hela tiden. Önskar ibland att jag hade barn som trotsade på annat sätt, även om detta säkert är ett lindrigt. Men det frestar på mitt tålamod GRRRR

1 kommentar:

  1. Skönt att E sover tystare nu,men...Andningsuppehållen tycker ja' é läskiga :(
    Hoppas de försvinner!

    Härligt att A är bättre i munnen & vi får hoppas att tänderna blir kvar!

    *Hihi*...Jaa,de är rätt bra på att testa ens tålamod de små!
    Önskar Er en Skön Da'!!!

    SvaraRadera