söndag 3 maj 2009

Min första riktiga

Joo, var med i en tävling på fl, och då var utmaningen att scrappa en LO (layout).

Utmaningen löd:
RUBRIK; ska innehålla trött, sova eller sömn
FOTO:1-3 st (gör du ett kort använd en figurstämpel)
PAPPER: minst 3 mönstrade ska finnas med på kort/LO:n
DEKORATIONER: valfria men det ska finnas med minst 3 knappar

Så här blev min



Ganska nöjd med den, men jag föredrar nog att göra kort ändå - tycker det är lite jobbigt då det blir så mycket öppna ytor hihi.
Hur gick det då? Joo, jag kom faktiskt tvåa, så jag är klart nöjd :-)


Vikten då? -0,5 kg, så det kanske inte räknas - det är ju så lite, men det känns bra i vilket fall som helst. Huvudsaken är kanske att inte vågen visar uppåt i alla fall.

Annars så väntar jag på samtal från vc för att ta A stygn. Sedan väntar vi på glassbilen också som kommer efter lunch :-D - vi ska köpa lite mer glass då E ska opereras. Hoppas bara att hon vill äta glassen.

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt kort...De röstade jag på :)
    Johorå...Klart de räknas...ALLT räknas,vännen..Bra gjort!

    Skönt att stygnen ska tsas mé...Ha en gooer dag & *Kraam* min goa vän!

    SvaraRadera