fredag 22 augusti 2008

Ojojoj

Var på ikea idag med barnen - allt gick alldeles utmärkt. Kom hem med en ny kontorsstol till mig, och två badrumsskåp till oss alla :-)
Tror faktiskt bara jag köpte en sak som inte stod på listan, och det var ett väggskåp som var nedsatt från 149 kr till 29 kr. Ett fynd i plast som jag tänkt ska fungera som fotpall till E. Att det är en lucka ser jag som en bonus - lite extra förvaring är aldrig dumt, och märker inte M något så är det frid och fröjd hihi.

Hittade inga fina krokar på ikea så det blev en sväng till Jula efter middagen - puh - och kom hem med både knoppar, småförvaring till scrapsakerna och en klädställning till allt sytt. börjar bli fullt på dörren och i fönstret.

Ingenting pysslat alls idag alltså, och jag har absolut ingen ork kvar heller. Imorgon åker vi till stugan, så väskan är halvpackad, och jag har packat med mig för att försöka hinna med att göra lite kort, eller åtminstone planera dem och måla stämplarna

1 kommentar:

  1. Härligt att det gått bra på Ikea & att du gjort fynd ;)
    Nu får du ta & vila dig,vännen & ha det såå skönt i stugan...

    *KrameliKramizar*

    SvaraRadera