måndag 25 augusti 2008

Var försvinner tiden?

Förstår inte hur man ska hinna med.

Håller på att starta upp mitt företag, men hinner ju ingenting. De timmarna barnen är på dagis är alldeles för få - i slutändan rör det sig om tre timmar som jag har här hemma, och denna veckan inte ens det. Idag var jag till läkaren, imorgon sjukgymnasten, och på onsdag ska E till Sunderbyn och kolla sina lymfkörtlar.

Till råga på allt åker M bort i arbete imorgonkväll så då blir jag ensam - på gott och ont i och för sig. då kan jag jobba på kvällarna utan att få kommentarer.

Igår satte M ihop min nya kontorsstol så nu sitter jag skönt vid datorn arbetsterapeuten skulle säkert inte godkänna den, men jag tycker den är skön!
Sedan skruvade han ihop toalettskåpen och satte upp de, så det var där min förmiddag for - i att sätta in alla saker i toalettskåpen. Men det ska jag inte klaga över. Jag är glad över att slippa leta efter mina och barnens saker hela tiden.
Själv skruvade jag ihop en klädställning som jag satt upp alla mina alster på. det började bli lite fullt på sina ställen.

Så på så sätt känns allt bra, men jag skulle behöva mer tid, eller mer ork. Helst båda delarna :-)

Har faktiskt gjort två kort idag, och fotograferat dem, men lägger inte in de riktigt än. Det var nämligen julkort!!! Jaja, jag gillar att vara ute i tid :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar