söndag 31 augusti 2008

Söndag

Idag har jag varit desto mer produktiv.
Jag började med att scrappa ett kort - som jag faktiskt blev riktigt nöjd med - händer inte så ofta. Lägger dock inte upp det idag eftersom kortet ska skickas iväg. Lägger väl upp det på tisdag skulle jag tro.

Sedan hade jag ju då två sidenmorgonrockar som jag inte använder så ofta. I stället för att de bara ska hänga där så har jag idag sprättat och klippt och sytt lite grann. Har sytt en blus som bara bestod av två delar - väldigt enkelt, men den blev väldigt söt tycker jag. Ska sy en till, och den ska få bli lite längre och få lite mindre öppning runt halsen - den blev lite vid.
Sedan blev det en tunika som var tänkt att bli en klänning först - men en tunika som sagt. Lite bättre med tanke på årstiden kanske - dessutom har E massor av klänningar i garderoben som hon knappt hinner använda - tur att hon växer sakta tösabiten så hinner hon ha dem någon gång i alla fall.



Lånade samma ansikte igen, men det blir ju inte riktigt bra då det är stor skillnad i åldern. Måste försöka hitta en bild att använda på ett yngre barn. Men, men - det är väl kläderna man skulle titta på ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar