lördag 16 augusti 2008

Var försvinner tiden?

Idag har jag och barnen varit på kalas hos grannarna. Deras barn fyllde ett år och tre år.
Det var väldigt trevligt, och roliga människor att umgås med trots att jag knappt kände någon. Barnen verkade också ha trevligt så det kändes bra.
Då vi kom hem beslöt jag mig för att ta tag i alla kartonger med barnkläder som inte gick åt på loppisen. Som sagt - fram med alla kartonger på gräsmattan (vi har haft sol idag!!!) och packa upp, skriva ner och sortera. Trodde aldrig det skulle ta slut.
Höll på i flera timmar med detta, så nu sitter jag med vetekudden och längtar efter lite vila för min dåliga rygg. Usch ändå. Men om jag nu blir av med lite av kläderna känns det bättre senare, men just nu känns det inte bra.

Då vi knappt har varit hemma idag så har jag inte hunnit slutföra något idag. Känns som om jag hinner något de här dagarna. Tror jag blivit lurad på flera timmar.
Menjag håller på med en klänning som borde bli klar imorgon, och sedan har M lånat hem skärmaskinen från jobbet, så jag har skurit till så där en 60 kort igår och idag. Fler scrappade kort i framtiden alltså. Bra projekt till helgen då vi lär åka till stugan.

1 kommentar:

  1. Mmm..Tiden går..Det gäller att ta vara på den :)
    OjOjOj.stackare...Hoppas vetekudden hjälpte lite!

    Ska bli intressant att se när du är klar *Kram*

    SvaraRadera